2017. augusztus 9., szerda

Top5 Wednesday - A második könyv a legjobb

Sziasztok!
Ma jött el a napja, hogy én is becsatlakozzam a T5W magyar csapatban. :) Meg kell mondjam, már régóta szemezgettem ezzel a bejegyzéssorozattal, de csak múlt héten szántam rá magam, hogy én is nekiveselkedjek a dolgoknak. :)
Nézzük is a mai témánkat:
Nem egy könnyű témát kaptunk ezen a héten, olyan könyvekből(sorozat) kellett válogatnunk ahol a 2.rész jobb mint az első.
Mutatom  a listámat. :)

Az Elit (Párválasztó sorozat)
A Párválasztó második része szerintem totálisan ez a kategória, A feszültség egyre nő a történet folyamán, America és Maxon kapcsolata mélyebbé és ezzel együtt sebezhetőbbé válik.

Itt nincsenek hercegek (Jók és Rosszak Iskolája)
A Jók és Rosszak iskolája trilógia azon kevesek közé tartozik ahol a sorozat könyvenként jobb és jobb lesz. Csodálom is az írónőt, hogy ilyen remekművet alkotott, persze az első résznek sem kell szégyenkeznie de aki olvasta a köteteket, az tudja, hogy minden résszel jobbá váltak a könyvek.

A Fehér Rózsa (Az Ékkő trilógia)
 
A Fehér Rózsa úgy gondolom szintén ebbe a kategóriába tartozik, hiszen az első kötetnél jóval kidolgozottabb, részletgazdagabb, izgalmasabb, eseménydúsabb. Nagyon szerettem olvasni és hamarosan értékelést is olvashattok róla.


Tudom legalább 5 könyvet kellett volna hozni, de jelenleg örültem, hogy hármat össze tudtam szedni, remélem nem haragszotok érte nagyon ;)

Nézzétek meg a többiek bejegyzését is:

2 megjegyzés: